Gaybloggen I like.

Det finns en blogg jag verkligen gillar extra mycket!
Och det är Gaybloggen Amir Akrouti!
Jag verkligen gillar hans stil och hans böghet eller vad man ska säga den är otrolig skön och jag bara älskar honom!
Han är nog en av de riktiga bloggarna som vågar visa upp sig själv som Homosexuell öppet för över 50.000 läsare  och det är jävlig modigt, och det ser jag upp till!
Han skiter i vad folk tycker om honom eller dt gör ju alla bloggare men Amir är någonting speciellt! Han är Bög det är det som skilljer sig från de andra kändisbloggarna.
Och han verkligen står för det han gillar också, That's what I like about him.



That's Amir Bitch!

Kommentarer
Postat av: emmie

han är bara ball! kolla in min blogg?=D

2009-09-20 @ 13:39:40
URL: http://allwayssuper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0